Kuidas tulla toime ebamääraste ja pidevalt muutuvate olukordadega, jäädes seejuures oma aja ja tegemiste peremeheks, teha teadlikke valikuid ja tunda ära enda jaoks olulisim.
Täienduskoolitusasutuse nimi |
OÜ Yebisu Eesti |
Õppekava nimetus |
Ajajuhtimine |
Õppekavarühm |
Isikuareng |
Õppe maht, õppe ülesehitus |
Koolituse kogumaht on 15 akadeemilist tundi. |
Õppe eesmärk |
Koolituse eesmärgiks on aidata osalejal toime tulla ebamääraste ja pidevalt muutuvate olukordadega, jäädes seejuures oma aja ja tegemiste peremeheks, teha teadlikke valikuid ja tunda ära enda jaoks olulisim. |
Õpiväljundid |
Koolituse lõpuks
õppija: seab prioriteedid ja eesmärgid paremaks toimetulekuks nii eraelus kui igapäevatöös; |
|
1. Prioriteetide seadmine ja eesmärkide püstitamine. |
Õppemeetodid |
Koolitus on praktiline, kasutusel on aktiivõppemeetodid, kus põhirõhk on lahenduskeskse coachingu, emotsionaalset intelligentsust avardavatel ja mindfulnessi harjutustel, mis on seotud süsteemseks tervikuks. |
Õppematerjal |
Koolitaja koostatud materjal. |
Õppe lõpetamise tingimused |
Osavõtt vähemalt 80% auditoorsetest tundidest. |
Väljastatavad dokumendid
|
Õpiväljundid omandanud ning hindamise läbinud õppijale väljastatakse tunnistus. Hindamisel mitteosalenud või hindamist mitteläbinud õppijale väljastatakse tõend koolitusel osalemise ja läbitud teemade kohta. |
Koolitaja kvalifikatsioon |
Kõrgharidus, täiskasvanute koolitamise kogemus. |
Koolitajad
Anu Vaagen – lõpetanud TÜ filosoofiateaduskonna. Täiskasvanute koolitaja tase 7. OÜ Yebisu Eesti juhatuse liige, koolitaja, coach. Töötanud pikka aega kutsehariduses, tegelenud õppekava loome ja õppemetoodika, sh praktikasüsteemi arendamisega. Osaleb rahvusvahelistes õppearenduse projektides ning teeb sellealast rahvusvahelist koostööd nii haridusasutuste kui ka ettevõtetega.
Raili Laas – lõpetanud TÜ kutsepedagoogika ja EBSi ärijuhtmise (MBA) eriala. OÜ Yebisu Eesti juhatuse liige, koolitaja, coach. Töötanud pikka aega kutsehariduses, tegelenud õppekava loome ja õppemetoodika, sh praktikasüsteemi arendamisega. Osaleb rahvusvahelistes õppearenduse projektides ning teeb sellealast rahvusvahelist koostööd nii haridusasutuste kui ka ettevõtetega.