Õppimise ja õpetamise koolitused

Kui õppijad teevad palju tööd, naudivad õppeprotsessi ja õpivad rohkem, pakub see ka õpetajale seda, millest paljud on ammu unistanud – suuremat õpetamisrõõmu.

Õpetajatele, koolitajatele ja õppejõududele, kes soovivad muuta õppeprotsessi õppijakesksemaks ja mõjusamaks.
  • Arusaamine tähendusliku õppimise põhimõtetest ja nende rakendamisest
  • Oskus sõnastada kursuse õpiväljundeid ja hindamiskriteeriume
  • Tööriistad kursuse planeerimiseks nii, et see toetaks õppija arengut ja õppekava nõudeid
  • Võimalus luua oma kursus, mis on üles ehitatud tähendusliku õppimise põhimõtetest lähtuvalt
  • Kogemus analüüsida oma õpet ja näha selle mõju õppijate arengule
  • Toetus enda professionaalse arengu teadlikuks suunamiseks

See koolitus annab õpetajatele ja koolitajatele võimaluse kujundada õpet nii, et õppijad ei omanda mitte ainult uusi teadmisi ja oskusi, vaid võtavad ka vastutuse oma õppimise eest.

Koolitus toetub L. Dee Finki loodud tähendusliku õppimise taksonoomiale ja integreeritud kursuse ülesehitusele, mis aitab muuta õppeprotsessi süsteemseks, kaasavaks ja õppijakeskseks.

Meie koolitused on

Teeme koolitusi eesti, vene ja inglise keeles

Meie koolitused sünnivad koostöös õppijatega ning aitavad organisatsioonidel areneda viisil, mis on tähendusrikas, praktiline ja tulevikku suunatud. Keskendume koos muutustega toimetulekule, koostööle ja kestlikule arengule.

Õpiväljundid

Koolituse läbinu

Mõistab ja rakendab tähendusliku õppimise põhimõtteid, tuginedes L. Dee Finki taksonoomiale.

Sõnastab selged õpiväljundid ja hindamiskriteeriumid, arvestades kvalifikatsiooniraamistiku tasemeid.

Planeerib ja loob kursuse, mis lähtub tähendusliku õppimise põhimõtetest ja õppekava nõuetest.

Analüüsib kursuse mõju õppimisele ning hindab põhimõtete rakendamise tulemuslikkust.

Arendab teadlikult oma professionaalsust, kasutades eneseanalüüsi tööriistana.

Tagasiside

Kogemused, mis räägivad enda eest